Wspólna micha

Dzisiejszy wpis kieruję głównie do młodych Polaków i Polek, bo w was jest jeszcze nadzieja, jedyna nadzieja ! Natomiast starsi Polacy są już ludźmi dokumentnie straconymi i przegranymi, do nich żadna logika, rozsądek nigdy nie przemówi, dlatego też daję sobie spokój z próbą nawracania na prostą ścieżkę myślową np. Polskich emerytów/emerytek – obłudnych, nawiedzonych skurwysynów, debilów  i zdrajców Ojczyzny jakich świat nie widział. Nawet terror i dramat II wojny nie wykształcił w Polsce tyle kolaborantów, kapo, V kolumny i ścierwa co zaledwie 25 lat demokracji i „wolności” !

Radykalnie, skrzywieni moralnie Polscy emeryci – jesteście największymi szkodnikami, degeneratami umysłowymi i swoją tępą chciwością, miłością do Niemieckiego proszku do prania i adoracją kościelnej mafii przygotowaliście swoim wnukom prawdziwą gehennę w Polsce ! Niech was już poddadzą tej eutanazji bo szkoda tlenu i słońca dla was. Mądrość starszyzny w Polsce zniknęła, natomiast naiwność młodych jest zrozumiała, bo każdy z nas uczy się na błędach z wyjątkiem tej milionowej masy Polskich starszych durniów dla których mam zero respektu i szacunku. Popełniam tutaj błąd przed którym staram się strzec,  a mianowicie, nie powinienem dzielić Polaków na lepszych i gorszych, na mądrzejszych i głupszych lecz niestety musiałem zrobić w tej kwestii wyjątek. Bo los naszej Ojczystej ziemi wisi na włosku !

Gdy byłem dość młody, to patrząc z perspektywy lat ze wstydu zapadam się pod ziemię, na samą myśl jaki byłem infantylny, łatwowierny i nieludzki w moich poglądach na świat polityki i ekonomi. Wprawdzie te sprawy polityczno/gospodarcze są do tego stopnia zawiłe, celowo zagmatwane, że nawet utytułowani ludzie nie mają pojęcia jak to wszystko funkcjonuje i rzucają publice formułki matematyczne, puste dogmaty zapamiętane przez nich tylko na pamięć, a szeroka publika otumaniona tym wszystkim (nie dziwie się) godzi się z takim stanem rzeczy i uważa cały  świat demokracji i kapitalizmu za prawidłowy, stabilny, godny zaufania i zostawia rządzenie krajem tzw. ekspertom finansowym którzy są zwykłymi oszustami, złodziejami, spekulantami giełdowymi. Bogaty repertuar banałów i pojęć żydowskiej „ekonomi” oszałamia szarego obywatela do tego stopnia, że nie dosyć, że oddaliśmy kurwom władzę nad naszym krajem, to oddajemy im rządzenie nad już sobą, nad swoją rodziną, domem, nad życiem osobistym ! Z ogromnym sukcesem obecne władze wmówiły na pozór mądrym, dorosłym, doświadczonym przez życie ludziom, że nad wszystkim czuwa przyjazny urzędnik i nawet budowa swojego własnego domu musi być uzgodniona z urzędem, a jeśli człowiek jest zadłużony to wtedy bank dyktuje Tobie Polaku przebieg twojego codziennego życia !

Rozumiesz o czym jest mowa rodaku ? Godzisz się na taki stan rzeczy ? To jest wolność ? Twoja wolność polega jedynie na własnym wyborze programów telewizyjnych, bo całą resztę, swoją suwerenność oddałeś w ręce urzędnika i bankiera ! Nikt, nigdy, żaden profesor, magister czy naukowiec nie wyperswaduje mi, że jest inaczej, a nie skończyłem żadnej szkoły, uniwersytetu, po prostu mam zdrowy rozsadek i wiem, że 2 + 2 = 4, a w żydowskiej pseudo ekonomi i sztucznym życiu = 5 ! Ja z wiekiem zmądrzałem i nie muszę być po szkołach żeby wiedzieć jak godnie żyć. Czy wy jesteście też na tyle mądrzy by wziąć swoje własne życie w ręce i opiekować się naszym Polskim krajem ? Powstań z kolan, podnieś głowę Polaku i zrób pierwsze trzy kroki:

  • Odrzuć religię
  • Odrzuć chciwość
  • Wyłącz telewizor

A wtedy zwykła mądrość życiowa i prawdziwa wolność sama do Ciebie przyjdzie.

W związku z powyższym dylematem chcę się podzielić z wami jednym ważnym epizodem z mojego życia i introspekcją realiów emigracyjnych podczas pobytu w Niemczech ( jeszcze RFN ) dawno temu, w latach 80-tych. Ta obserwacja najlepiej rzuca światło na prawdziwą ludzką solidarność i wspólnotę zbudowaną na równości i pokorze wobec innych.

Na pewno niektórym już samo słowo Niemcy napełnia oczy łzami tęsknoty za Niemieckimi samochodami , autostradami, świecidełkami i bogatym życiu, odzywa się w Polakach uśpiona dusza folksdojcza. Ja to rozumiem, ponieważ sam za młodu byłem bliski upadku i zerwania więzów łączących mnie z moją Polską ojczystą ziemią, ale z wiekiem oswobodziłem się z tej złudnej mrzonki i zmądrzałem. Ale temat nie będzie o Niemieckich duperelach lub o Niemieckim „porządku” lecz o zwykłych, biednych ludziach z Afryki ! Bardzo się wstydzę mojego postępowania na widok prostolinijnej, szczerej ludzkiej gościnności którą zobaczyłem w Niemczech przebywając w obozie dla uchodźców z całego świata. Dopiero bardzo biedni materialnie ludzie pokazali mi jacy oni są bogaci w prawdziwe wartości. Ich mądrość uzmysłowiłem sobie zaledwie niecały rok, dwa lata temu. Lepiej później niż wcale !

W obozie dla azylantów w Niemczech przebywała obok sporej grupy Polaków dość pokaźna liczba murzynów z Ghany, Hindusów i wielu innych nacji. Otumanieni kretyńską nienawiścią do PRL-u Polacy byli tam szczęśliwi ponieważ mieli od razu swoje samochody i inne gadżety, natomiast ludzie naprawdę biedni z III świata również jechali do Europy z tych powyższych powodów, bo na pewno byli już lekko przymuleni zachodnim stylem życia, ale oni w sobie mieli jeszcze zdrowe zasady współpracy, jedność, solidarności które my Polacy na zawsze straciliśmy idąc jak barany na rzeź pod sztandarami żydowsko/kościelnej solidarności z Wałęsą i Wojtyłą na czele.

Tym przejawem murzyńskiej współpracy i jedności było wspólne jedzenie gołymi rękoma z jednej wielkiej miski. My tzw. nowocześni ludzie brzydzimy się takim postępowaniem i cały czas aż do teraz byłem tego samego zdania, że jest to barbarzyński zwyczaj wskazujący na prymitywizm i zacofanie, ale niedawno czytając o zwyczajach prawosławnej wigilii w Rosji natknąłem się na podobny rytuał spożywania potraw w Rosji z jednej miski i całkowicie zmieniłem zdanie w stosunku do tej reguły, czy to w Rosji czy w Afryce.

Spożywanie posiłków z jednego naczynia gołymi rękoma jest przejawem bogactwa danej nacji, bogactwa duchowego które jest najważniejsze w życiu ! Oni pokazują tym czynem, że sobie nawzajem ufają, nie wstydzą się, są jedna wielką rodziną i każdy gambia.jpeg.size.xxlarge.letterboxz nich będzie bronić swojej wspólnoty na śmierć i życie. Gdy jesteś zaproszony do ich domów, wspólne jedzenie z miski jest Twoją inicjacją w ich życie, tym pierwszym powitalnym rytuałem. Polaków i resztę świata zachodniego potrafiono podzielić, wzmocniono w nas  egoizm, zatomizowano i  wyzbyto  z nas resztki człowieczeństwa. Natomiast zdrowe zasady życia są ciągle obecne  w Rosji i mają się bardzo dobrze, co widać po ślepej nienawiści do Rosjan ze strony prymitywnego zachodu, w tym Polski. Uczmy się normalnego życia od Rosjan, od Afrykanów, ponieważ to my jesteśmy barbarzyńcami, prostakami i niszczycielami świata. Rosjanie, murzyni z Afryki, Aborygeni Australijscy, Arabowie lub niektórzy Azjaci przewyższają nas moralnie i oni kiedyś zwyciężą, a my Polacy wraz z zachodem znikniemy w szambie żydowskich realiów tzw. cywilizacji łacińskiej.
Myślisz że jesteś bogaty, nowoczesny, mądry bo z wielką dumą i pychą dzierżysz w ręku najnowszego  smartfona ? Przeciwnie, jesteś ubogim, pustym jak bęben ciemniakiem,  trzymającym gówno w ręku !…i tak wygląda całe Twoje życie.

One comment

Skomentuj

