Duchy zmarłych .część 1

Zazwyczaj mam chłodną, nader krytyczną głowę co do rożnych rozważań o duchach itd. ale parę lat temu miałem dość ciekawe zdarzenie które odmieniło moje zapatrzenie na świat.
Pewnego dnia jak to zawsze z rana robiłem, otwieram komputer, robie kawę no i zabieram się do czytania wiadomości na Wirtualnej Polsce.
Jedna z wiadomości mówiła o okrutnym zabójstwie nastolatki we Francji , zgwałconej, zamordowanej i na koniec częściowo spalonej. Zabił ją kolega chyba szkolny .
Wzruszyła mnie ta sprawa kompletnie, na dodatek dali jej zdjęcie przed śmiercią.
http://thecomingcrisis.blogspot.com/2011/11/france-left-reeling-after-freed-teenage.html

Chyba z pół godziny byłem zamyślony o niej .

W porządku …minęły dni i już o sprawie zapomniałem , pewnego dnia w godzinach około 15-stej siedząc w pokoju z matką i znajomym rozmawialiśmy przy herbacie o zwykłych sprawach dnia codziennego gdy tu dzwoni telefon domowy.. Matka podchodzi i odbiera i odpowiada – proszę .
Siedząc w pokoju myślałem, że to jak zwykle telefon z zaproszeniem na jakieś pokazy czy też propozycja wzięcia kredytu itd. ..
Matka po może jednej minucie telefon odkłada i wchodzi do nas do pokoju i ja się pytam, kto dzwonił?
-Odpowiada, że jakaś kobieta po francusku cos mówiła i nie znając francuskiego dość szybko odłożyłam słuchawkę.

Ja tu myślę myślę i nagle lampka w głowie się zapaliła na MAX !
-Pytam się matki jaki był głos tej kobiety ?
-Matka mówi ze dość młody głos kobiety .
U mnie głowa płonie od rozmyślania i już przeczuwałem, że cos tu nie gra lub inaczej, zacząłem łączyć fakty i wiedziałem, że głos tej kobiety był głosem niedawno zamordowanej dziewczyny !
Czyli co ? telefon od ducha dziewczyny ? co jest grane? Macie jakąś teorie?
Pozdrawiam.

PS. To pierwsze zdarzenie z duchami zmarłych , w następnej części jeszcze jedno bardzo ciekawe wydarzenie tego typu .

Skomentuj

